Re: Try my HTML viewer

Hallo zusammen,

vor einigen Wochen hatte ich auf den HTML-Viewer aufmerksam gemacht, den
Jaap van Lelieveld geschrieben hat. Er hat mich jetzt informiert, dass eine
neue, hoffentlich verbesserte Version vorliegt. Hier der entsprechende
Ausschnitt aus seiner Mail:

## Nachricht vom 28.06.98 weitergeleitet
## Ursprung : n.mueller_bEi_hit-n.mueller.zer
## Ersteller: Jaap.van.Lelieveld_bEi_inter.NL.net

Hi Norbert,
Concerning hte HTML viewer...
A new version is now available.
The "haning" problem possibly has been solved.
What I experience is that the HTML of each site again can give
problems. A simple approach of HTML apparently is hardly possible.
Each site shows a different interpretation and practise onusing HTML.

Available at:
www.inter.nl.net/users/jvleliev/ebutc.htm

Viele Gruesse,
Norbert.