Re: Die Spam-Krise im Netz

In message <m0wyWAz-000rpIC_bEi_berlin.snafu.de> fblinu_bEi_blinu.langnese-iglo.de writes:

[ ... ]

> In order to preserve the integrity of the net, and for no other
> purpose, this UDP is hereby imposed on UUNet effective immediately.

[ ... ]

Hart, aber vielleicht hilft's ja.
Canter & Siegel sollen im Gefaengnis sitzen, habe ich gehoert :-) (1)

Volkmar

(1) Die "green card lawyers", die mit als erste einen Breitenspam
gestartet hatten und enorm stolz darauf waren.
--
vgrote_bEi_ranahh.hanse.DE
Volkmar Grote, Gilbertstrasse 25, D-22767 Hamburg, Germany, +49-40-31 33 39

"I want to die peacefully in my sleep, just like my grandfather...
Not screaming in terror, like his passengers!" (jbs_bEi_asns.tredydev.unisys.com)